Inici > Informació legal > Contractació electrònica
  • Tornar

Contractació electrònica


Conforme al que es disposa a la normativa vigent i, en especial a la Llei 34/2002, de 11 de juliol de serveis de la Sociedad de la informació i de comerç electrònic i a la Llei 22/2007, de 11 de juliol, sobre comercialització a distància de serveis financers destinats als consumidors, Banco Mediolanum S.A. t’informa amb caràcter previ a la contractació per mitjans telemàtics dels tràmits per a la contractació electrònica dels nostres productes i/o serveis.

Sempre que desitgis realitzar la contractació electrònica d’algun dels nostres productes o serveis de Banca Personal, hauràs de fer el següent:

  • Accedir al formulari de contractació mitjançant l’enllaç adequat.
  • Llegir tota la informació precontractual del producte o servei que desitges contractar i que es posarà a la teva disposició mitjançant l’enllaç corresponent en el mateix formulari de contractació (sempre prèviament a la formalització del contracte).
  • Llegir tota la informació addicional (en aquesta poden incloure’s les Polítiques que regeixen l’activitat de Banco Mediolanum o altra informació que es consideri oportuna) que es posarà a la teva disposició mitjançant l’enllaç corresponent en el mateix formulari de contractació (sempre prèviament a la formalització del contracte).
  • Omplir el corresponent formulari o formularis amb tota la informació sol·licitada per a la contractació del producte o servei.
  • Durant aquest procés de complementació de dades podràs en tot moment modificar i/o corregir les dades informades mitjançant l’opció corresponent.
  • Formalitzar/acceptar les condicions pactades: per a això al final del procés et presentarem les condicions pactades, mitjançant la imatge del contracte corresponent en estat "Pendent de signatura", perquè en cas d’estar-hi d’acord puguis confirmar la contractació utilitzant el teu segon codi multicanal. En qualsevol cas, i sempre abans de la formalització del contracte mitjançant el codi OTP, que enviarem al teu mòbil, si no estiguessis d’acord amb les condicions presentades també tindràs la possibilitat de modificar i/o corregir la informació subministrada fins a aquell moment o cancel·lar la contractació mitjançant l’opció corresponent. Una vegada introduïda la teva signatura, es considerarà que el contracte ha estat formalitzada per ambdues parts i se’t mostrarà el contracte definitiu que podràs desar al teu ordinador.

Banco Mediolanum arxivarà tota la documentació justificant de la contractació dels teus serveis de Banca Personal així com una còpia del contracte firmat electrònicament. Per a l’accés a aquesta informació pots dirigir-te al nostre Servei de Banca Telefònica a l’e-mail banca.telefonica@mediolanum.es.

Idiomes

La informació prèvia, les condicions contractuals, així com la formalització del contracte a distància estan disponibles en català i castellà. Si la pàgina no està redactada en la llengua que desitgis, podràs seleccionar l’idioma desitjat a l’apartat "Personalitza".