Inici > Preguntes Freqüents
  • Tornar

Preguntes Freqüents


· Per què Banco Mediolanum és un “banc diferent”?

· Realment tinc un Family Banker® per a mi?

· Com sé que els meus diners estan en bones mans amb vosaltres?

· Quina és la diferència amb un banc en línia?

· Però teniu banca en línia?

· Disposeu d’oficines?

· Com treballa el Family Banker®?

· El Family Banker® ve allà on sigui jo a l’hora que vulgui?

· El Family Banker® decideix per mi?

· Puc disposar dels meus diners quan vulgui?

· Puc mantenir diners en una altra entitat?

· On puc treure diners?

· El Family Banker® té les meves claus d’accés?

· El Family Banker® em pot fer un ingrés en una oficina? Haig de donar-li els diners a ell?

· Com sé que no m’està col·locant productes que li interessen a l’entitat?

· Quin és el perfil d’un Family Banker®?

· Com és el servei d’atenció telefònica de Banco Mediolanum?

· Vull treure rendibilitat ràpida dels meus diners. Com ho puc fer? Quins són els vostres millors productes?

· Què haig de fer si vull ser client de Banco Mediolanum?

· Haig de disposar d’un patrimoni mínim per ser client de Banco Mediolanum?

· Haig de fer aportacions periòdiques al meu compte?

· Banco Mediolanum és un banc estranger?

· Haig de contractar algun producte concret per començar a ser client de Banco Mediolanum?

· És possible traslladar les meves domiciliacions, ingressos i saldo des d'una altra entitat a Banco Mediolanum?


· Per què Banco Mediolanum és un "banc diferent"?

Diem sempre que som un "banc diferent" perquè tota la nostra activitat gira al voltant dels teus interessos personals, no de productes concrets. Això és així perquè la nostra clau està en la figura del Family Banker®, un professional que et coneix i sap els teus objectius a llarg termini, i en funció d’això et fa suggeriments i resol dubtes, vetllant pels teus interessos en tot moment.

A diferència d’altres entitats bancàries, no estem obsessionats per "col·locar-te productes" per a la nostra rendibilitat. El nostre model està basat en una cosa molt senzilla: mantenir Clients contents a llarg termini i créixer junts.

Pujar

· Realment tinc un Family Banker® per a mi?

Sí. A cada Client de Banco Mediolanum, sense importar-ne el patrimoni o el nivell de renda, se li assigna el seu propi Family Banker®. Sempre el mateix professional, que serà el seu interlocutor amb el banc i el responsable d’assessorar-lo i aconsellar-lo en tots els temes relatius a l’estalvi, la inversió i els serveis bancaris, d’acord amb la seva situació i necessitats. De fet, el primer tràmit amb la nostra entitat és sempre l’assignació d’un Family Banker®.

Evidentment, el Client pot efectuar per si mateix les operacions més habituals a través de qualsevol dels nostres canals (telèfon, Internet, aplicació per a telèfons intel·ligents, banca telefònica, caixers, etc.), però el seu referent a l’entitat serà sempre el seu Family Banker®.

Pujar

· Com sé que els meus diners estan en bones mans amb vosaltres?

Som una entitat molt solvent. Al desembre de l’any 2022, la nostra ràtio de solvència era del 16,01%.

I què és el que ens fa tan solvents?

  • Som un banc per a les famílies. No treballem amb empreses (ni constructores, ni immobiliàries, etc.), per això no tenim cap dels problemes relacionats amb la bombolla immobiliària. Això ens permet comptar amb aquesta elevada solvència i una morositat de menys del 5 %, molt per sota de la mitjana del sector.
  • Tenim un nivell molt alt de recursos propis, de cinc vegades els mínims exigits. El nostre accionista, Mediolanum, ens va dotar d’un altíssim nivell de recursos propis per donar total tranquil·litat als nostres Clients, impulsar el nostre desenvolupament i deixar clara la seva aposta pel creixement i el futur de Banco Mediolanum a Espanya.

Totes aquestes dades permeten als nostres Clients estar absolutament tranquils a l’hora de confiar en la nostra entitat.

Pujar

· Quina és la diferència amb un banc en línia?

La banca en línia consisteix a posar al servei del Client canals que ajudin en la gestió a distància (Internet, telèfon i mòbil, principalment) i així evitar desplaçaments innecessaris. Però el model de banca d’aquestes entitats no varia pel fet de disposar d’aquests canals, i segueix enfocat al voltant de productes dels quals obtenen rendibilitat.

Banco Mediolanum disposa també de múltiples opcions per a les operacions del dia a dia a distància: banca online, banca telefònica i aplicacions per a dispositius mòbils. A més a més, els nostres Clients poden operar en qualsevol caixer del món o en qualsevol dels milers d’oficines concertades de Correus i Santander.

Som molt més que un banc en línia, ja que, a més de tots els canals esmentats, els nostres Clients disposen de l'atenció personalitzada del seu Family Banker®, que anirà allà on el Client prefereixi a l’hora que millor li convingui.

Pujar

· Però teniu banca en línia?

Sí. Pots operar a través d’Internet, mòbil, telèfon.

Pujar

· Disposeu d’oficines?

No disposem d’oficines pròpies*, atès que el teu Family Banker® és accessible per a tu quan el necessitis i et pot venir a veure allà on vulguis, en el moment que et vagi millor.

Però si necessites fer una operació en una oficina física, posem a la teva disposició les milers d'oficines concertades amb Santander i Correus. Recorda que les oficines de Correus disposen d'un ampli horari de dilluns a dissabte.

* Excepte l'oficina situada a Barcelona, Av. Diagonal 668

Pujar

· Com treballa el Family Banker®?

El primer que fa és dedicar temps a conèixer el seu Client, a saber quines són les seves característiques (personals, financeres, fiscals, etc.). A partir d’aquí, el Family Banker® fa una proposta que dóna resposta a les necessitats i exigències de l’estalviador a curt, mitjà i llarg termini. El que no fa mai un Family Banker® és, d’entrada, sense més ni més, oferir un producte.

El Client decideix si l’accepta totalment, parcialment, o si no li interessa. Recorda: el Family Banker® assessora, el Client és qui tria. Disposar d’un Family Banker® personal de Banca té un valor especial quan l’estalviador ha de prendre decisions sobre el seu estalvi o planificar el seu futur financer.

Pujar

· El Family Banker® ve allà on sigui jo a l’hora que vulgui?

Sí, aquesta és la naturalesa del Family Banker®: estar a la disposició del Client i anar a veure’l el dia que vulgui a l’hora que li vagi millor.

Pujar

· El Family Banker® decideix per mi?

Mai. El Family Banker® aconsella i recomana en funció del coneixement que té del Client i dels productes que millor s’ajustin a les seves característiques i necessitats. Però el Client és qui tria com invertir i com disposar dels seus diners.

Pujar

· Puc disposar dels meus diners quan vulgui?

Per descomptat. La disponibilitat dels teus diners té a veure amb les característiques dels productes que contractis, com passa amb qualsevol altra entitat.

Pujar

· Puc mantenir diners en una altra entitat?

Sí. La nostra vocació és ser la teva entitat de referència, i amb el temps són molts els Clients per als quals ens convertim en la seva única entitat bancària. Però, si ho prefereixes, pots mantenir productes en altres entitats.

Pujar

· On puc treure diners?

En qualsevol caixer del món i en qualsevol oficina de Correus o Santander. Segur que tens una oficina de Correus molt prop de tu, localitza-la aquí.

Pujar

· El Family Banker® té les meves claus d’accés?

No, les claus d’accés són personals i el Family Banker® no te les sol·licitarà mai. La seva labor és la d’assessorar-te, però la decisió sempre és a les teves mans.

Pujar

· El Family Banker® em pot fer un ingrés en una oficina? Haig de donar-li els diners a ell?

No, una de les normes del teu Family Banker® és no acceptar mai diners de cap dels seus Clients. Tu mateix podràs ordenar els ingressos i les transferències que necessitis a través de qualsevol dels canals que Banco Mediolanum posa a la teva disposició o a través de les oficines de Correos o Santander. A més a més, ara pots fer aquestes gestions fins i tot els dissabtes gràcies a l’ampli horari de les oficines de Correus.

Pujar

· Com sé que no m’està col·locant productes que interessen a l’entitat?

La clau del nostre model de banca és que disposis d’un Family Banker®. Assessorar significa donar resposta a les necessitats de cada Client i oferir-li només els productes i serveis que realment li convenen, els que veritablement s’adapten al seu perfil, les seves necessitats i les seves expectatives.

La col·locació indiscriminada de productes és l'oposat de la feina d’un assessor financer, ja que, més d’hora que tard, causa el descontentament del Client i, per tant, l’abandó del model.

El creixement i el futur professional del Family Banker® depenen del fet que els Clients estiguin satisfets amb el seu assessorament. Ell és el primer interessat a recomanar-te el que millor et convingui.

Pujar

· Quin és el perfil d’un Family Banker®?

És un professional amb àmplia experiència en banca que rep formació contínua en productes i tendències de mercats per ajudar els seus Clients a prendre decisions. La xarxa de Family Bankers® està en contacte constant entre si per compartir idees i bones pràctiques que ajudin a aconsellar millor els Clients.

Són professionals independents dedicats a donar als Clients un assessorament financer personalitzat, amb el millor servei possible i totalment adaptat a les seves necessitats. Els seus ingressos i desenvolupament professional depenen íntegrament de la satisfacció dels Clients, no de la col·locació de determinats productes.

A Banco Mediolanum som molt exigents en el procés de selecció i formació dels nostres Family Bankers®, i acceptem de mitjana un 1 % dels qui s’hi presenten.

Pujar

· Com és el servei d’atenció telefònica de Banco Mediolanum?

A Banco Mediolanum no externalitzem el nostre Servei d’Atenció Telefònica. T’atendran empleats del banc preparats per solucionar qualsevol consulta. El seu elevat nivell de formació i la constant actualització sobre els productes, els serveis i els processos del banc els permeten solucionar qualsevol incidència i aclarir qualsevol dubte del Client.

Això sí, l’única cosa que no fan és assessorar, ja que aquesta és la responsabilitat del Family Banker®.

El Servei de Banca Telefònica de Banco Mediolanum funciona mitjançant un telèfon gratuït que els nostres empleats atenen de dilluns a divendres, des de les 08.00 h fins a les 22.00 h. La resta d’hores, els Clients disposen de l’Assistent de Trucades Interactiu.

Pujar

· Vull obtenir una rendibilitat ràpida dels meus diners. Com ho puc fer? Quins són els vostres millors productes?

A Banco Mediolanum disposem de productes altament competitius, com hauràs pogut seguir en les notícies econòmiques. Però volem recalcar que el nostre fort no és servir Clients que només busquen una rendibilitat ràpida per als seus diners.

El nostre millor producte és el nostre model de banca, totalment basat en l’assessorament personalitzat. Això ens converteix en la millor opció per als Clients que desitgin planificar les seves finances a mitjà i llarg termini per complir determinats objectius que hagin definit amb el seu Family Banker® (canvi d’habitatge, enviament dels fills a la universitat, una jubilació còmoda, etc.).

Pujar

· Què haig de fer si vull ser Client de Banco Mediolanum?

És molt senzill, truca’ns al telèfon 900 800 310 i t’ajudarem.

Pujar

· Haig de disposar d’un patrimoni mínim per ser Client de Banco Mediolanum?

No importa el teu patrimoni, sinó conèixer bé la teva situació, necessitats i objectius perquè el teu Family Banker® et pugui aconsellar sobre com planificar millor les teves finances i així aconseguir allò que et proposis.

Pujar

· Haig de fer aportacions periòdiques al meu compte?

Això depèn dels productes que contractis, no del model de Banco Mediolanum. Pots contractar productes basats en aportacions periòdiques o no, depèn dels teus objectius personals. El teu Family Banker® et pot ajudar a triar aquests productes.

Pujar

· Banco Mediolanum és un banc estranger?

No, Banco Mediolanum és una entitat bancària espanyola, com pots comprovar en la nostra secció Qui som?

Pujar

· Haig de contractar algun producte concret per començar a ser Client de Banco Mediolanum?

No. Simplement, necessites obrir un compte corrent. Això és el que s’exigeix a Espanya per ser Client d’un banc.

Pujar

· És possible traslladar les meves domiciliacions, ingressos i saldo des d'una altra entitat a Banco Mediolanum?

Mitjançant una sol·licitud de trasllat de compte que el client pot obtenir a l'apartat “INFORMACIÓ LEGAL I SEGURETAT”. Aquesta sol·licitud es podrà tramitar per dos canals, mitjançant el seu Family Banker, o amb l'enviament per part del client de manera directa a servicios.firma@bancomediolanum.es.

Pujar