-
Tornar
Indicador de risc dels Dipòsits.
Aquest número és indicatiu del risc del producte, sent 1/6 indicatiu de menor risc i 6/6 de major risc.
Banco Mediolanum està adherit al Fons de Garantía de Dipòsits d'Entitats de Crèdit Espanyol. El límit de la cobertura oferta per aquest Fons és de fins a 100.000€ com a màxim per titular*.
El reemborsament, rescat o devolució
anticipada d'una part o de tot el
principal invertit estan subjectes a comissions o penalitzacions.
Potencialment menor rendiment
Potencialment major rendiment
Double Chance
Per als qui prefereixen invertir gradualment.

Els mercats financers internacionals fluctuen constantment, i sovint ho fan de manera imprevisible.
Double Chance és l’estratègia d’inversió exclusiva de Banco Mediolanum que et dona la possibilitat d’aprofitar aquestes fluctuacions de l’economia alhora que et permet invertir, progressivament, en els mercats financers internacionals, des d’un dipòsit(2).
Funciona de la següent manera: s’ingressarà la suma destinada a la inversió en el dipòsit, des d’on es duran a terme, de forma automàtica, traspassos quinzenals, sempre el mateix import, als fons destí que prèviament hagis seleccionat(3): Challenge Funds, Mediolanum Best Brands, Fons de Mediolanum Gestión i/o fons disponibles a través del servei My World.
En entrar al mercat utilitzant traspassos automàtics i graduals, estaràs comprant independentment de si el mercat puja o baixa i, d’aquesta manera, si el mercat baixa, és probable que es pugui rebaixar el cost mitjà de la inversió, tot i que, en escenaris alcistes del mercat, això podria no ser així.

Característiques:
- Import mínim: L'aportació inicial al dipòsit és de 5.000 € com a mínim(4).
- Tria la durada del dipòsit que millor s’adapta a les teves necessitats: 3, 6, 12, 18 o 24 mesos(5).
- L'horitzó temporal dels fons no té per què coincidir amb la durada del dipòsit. Cada fons tindrà el seu propi horitzó temporal, establert en el fullet informatiu.
Les inversions en fons estan subjectes a les fluctuacions del mercat i altres riscs inherents a la inversió en valors i, per tant, el valor de la inversió i la utilitat que se’n deriva poden disminuir-ne o augmentar-ne el resultat en funció de les esmentades oscil·lacions de mercat i altres factors com ara el canvi de divisa, motiu pel qual podria no ser possible recuperar la suma inicialment invertida. Les rendibilitats passades no garanteixen les rendibilitats futures. S’aconsella als inversors la lectura detinguda de tota la documentació informativa dels productes i Modalitats d’inversió que ofereix l’entitat. S’adverteix que la societat de gestió del fons promocionat pot decidir posar fi a les disposicions previstes per a la comercialització dels seus organismes d’inversió col·lectiva.
Això és una comunicació publicitària. Consulti el fullet dels fons d’inversió i el document de dades fonamentals per a l’inversor abans de prendre una decisió final d’inversió.