BASES PROGRAMA FIDELITZACIÓ “Suma Punts amb el teu Banc”

Les presents bases substitueixen qualssevol bases anteriors que poguessin existir del programa de fidelització “Suma Punts amb el teu Banc”.

EMPRESA ORGANITZADORA: BANCO MEDIOLANUM, S.A., amb seu social a València, carrer Roger de Llúria 19, 2a, 46002 València, i amb domicili a aquests efectes a Barcelona, Avinguda Diagonal, 668-670, 08034 Barcelona, amb CIF A/58640582, i inscrita en el Registre Mercantil de València, al Tom 10.379, Foli 1, Full V-178.506, Inscripció 2a.

ÀREA: Territori nacional espanyol.

DESTINATARIS: Persones físiques, majors d'edat, titulars de contractes de comptes corrents a BANCO MEDIOLANUM.



GENERACIÓ DE PUNTS:

1 - Presentació de nous clients: BANCO MEDIOLANUM convidarà els seus clients (d'ara endavant, el client-presentador) a presentar els seus amics/familiars a BANCO MEDIOLANUM amb la finalitat d'informar-los dels avantatges que té ser client de BANCO MEDIOLANUM.

Per tal d’aconseguir els punts, el client-presentador haurà de ser client de BANCO MEDIOLANUM en el moment de la presentació al Family Banker del nou client. El client-presentador haurà d’emplenar el cupó de presentació amb les referències del nou client, i lliurar-lo al seu Family Banker en paper o en qualsevol altre canal que BANCO MEDIOLANUM habiliti en el futur, per enviar-lo a BANCO MEDIOLANUM. No seran vàlids els cupons de presentació que es rebin a BANCO MEDIOLANUM transcorregut el termini d’un mes des de la data d’alta del nou client a la base de dades de l’Entitat. Tampoc no seran vàlids els cupons de presentació anteriors a la publicació d’aquestes bases que es presentin a BANCO MEDIOLANUM un cop hagi transcorregut el termini d’un mes des de l’alta del nou client a la base de dades de BANCO MEDIOLANUM.

El client-presentador obtindrà 100 Punts del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” per cada client potencial presentat en el moment en què aquest tingui un patrimoni mínim de 150 euros en productes comercialitzats per BANCO MEDIOLANUM.

2 - Captació de Family Banker: Amb la finalitat de promoure la captació de Family Banker entre els potencials clients, el client de BANCO MEDIOLANUM obtindrà 1.000 Punts del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” per cada candidat a Family Banker que presenti a BANCO MEDIOLANUM, sempre que el candidat formalitzi amb BANCO MEDIOLANUM un contracte de Family Banker, i si transcorreguts dos mesos des de la formalització de l'esmentat contracte el Family Banker ha captat cinc nous clients que tinguin cadascun d'ells un patrimoni mínim de 150 euros en productes comercialitzats per BANCO MEDIOLANUM. Queda expressament exclosa l'obtenció dels Punts quan el mateix client opti a la candidatura de Family Banker de BANCO MEDIOLANUM.

3 - Domiciliació de rebuts: 100 punts del Programa "SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC" per la domiciliació a BANCO MEDIOLANUM de dos nous rebuts principals (aigua, llum, gas, telèfon, internet i pagament de la quota d'autònoms de la Seguretat Social), una vegada gestionat el pagament per BANCO MEDIOLANUM com a mínim dues vegades consecutives.

4 - Domiciliació de la nòmina o la pensió: 100 punts del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC" per la domiciliació de la nòmina o pensió (per un mínim de 600 euros per nòmina/pensió) de qualsevol dels titulars del compte, una vegada abonada la nòmina/pensió com a mínim una vegada en el compte del client a BANCO MEDIOLANUM.

El client que hagi obtingut punts per la domiciliació de la nòmina o pensió, ja no podrà optar per la consecució de nous punts per aquest concepte.

5 - Compres amb la targeta de crèdit VISA: 1 punt del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” per cada 150 euros en compres amb la targeta de crèdit VISA de BANCO MEDIOLANUM. Els Punts “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” obtinguts per domiciliació de rebuts, i per domiciliació de la nòmina o pensió, tenen la consideració de retribució en espècie i estan subjectes a ingrés a compte segons la normativa fiscal vigent.



VENCIMENT DE PUNTS:

Des de l’1 d’agost de 2016 els punts caducaran per defecte, és a dir, automàticament, cada 2 anys a comptar des de la data de generació del punt. No obstant això, BANCO MEDIOLANUM es reserva la facultat de fixar un termini diferent de caducitat dels punts en cas de suspensió del programa, o quan la modificació de les normes i condicions del programa així ho exigeixin, previ avís en la pàgina web de BANCO MEDIOLANUM.

BANCO MEDIOLANUM es reserva el dret a fixar una data de caducitat dels punts acumulats obtinguts amb anterioritat a l’1 d’agost de 2016, previ avís en la pàgina web de BANCO MEDIOLANUM.

En cas de cancel·lació del compte corrent a BANCO MEDIOLANUM, els punts que s'haguessin acumulat caducaran automàticament.

Banco Mediolanum no té l’obligació d’informar amb anticipació els clients sobre la propera data de venciment o caducitat dels seus punts.



CATÀLEG I GESTIÓ D'OBSEQUIS

El Catàleg d'obsequis en vigor se podrà consultar a través de la pàgina web de BANCO MEDIOLANUM www.bancomediolanum.es. Així mateix, podran consultar els seus Punts a través de la part privada del web de Banco Mediolanum (Accés clients/Suma Punts amb el teu Banc/ Detall de punts), contactant amb el Servei de Banca Telefònica de BANCO MEDIOLANUM al telèfon 900 800 108 o amb el seu Family Banker.

Per bescanviar punts per obsequis en el moment de fer la seva comanda, haurà de disposar de com a mínim els Punts que siguin necessaris per tenir dret a que li sigui enviat el producte seleccionat. No es podran acceptar els Punts com a una reserva per a l'obtenció d'un determinat obsequi. Serà requisit imprescindible per al bescanvi dels punts, que el client no es trobi implicat en cap causa o situació d'incompliment davant de BANCO MEDIOLANUM. La publicació a la pàgina web d'un nou Catàleg deixarà sense validesa l'anterior. No es comunicaran els canvis de catàleg o substitucions de productes concrets.

BANCO MEDIOLANUM no es fa responsable de possibles errors o omissions en la descripció i característiques dels productes que figurin en el Catàleg. En cas que aquest estigui esgotat, l'obsequi sol·licitat pel client sense que en sigui possible el lliurament, se substituirà per un altre de característiques i preu semblants o bé es podrà eliminar. Per bescanviar Punts per obsequis s'haurà d'adreçar a BANCO MEDIOLANUM, bé a través de trucar al Servei de Banca Telefònica de la companyia al telèfon 900 800 108, bé a través de la pàgina web de BANCO MEDIOLANUM www.bancomediolanum.es

BANCO MEDIOLANUM coordinarà i gestionarà el lliurament dels obsequis amb la companyia MEDIAPOST SPAIN, S.L., empresa dedicada a la prestació de promocions de màrqueting.

En cas de productes defectuosos, deteriorats pel transport, incomplets, o quan allò sol·licitat no es correspongui amb allò rebut, el client disposarà de fins a 7 dies després del seu lliurament per fer una reclamació i/o corresponent devolució, per al que primer s'haurà d'adreçar al número de telèfon 911 211 059 de MEDIAPOST SPAIN, S.L. dins del seu horari d'atenció al client perquè ho retiri del domicili que li sigui indicat i ho substitueixi el més aviat possible. El producte retornat haurà d'estar complet, amb tots els accessoris i amb els embalatges originals. Passats els 7 dies per a reclamacions en cas de productes defectuosos, s'haurà d'adreçar al fabricant, concessionari oficial o servei tècnic del mateix. En cas de devolució de la comanda, BANCO MEDIOLANUM retrocedirà els punts equivalents al client.

EXCLUSSIÓ: No podran participar en el Programa de Punts “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” els col·laboradors ni la xarxa comercial del GRUPO BANCO MEDIOLANUM ni els seus familiars de primer grau per consanguinitat o afinitat.

En qualsevol cas, BANCO MEDIOLANUM es reserva la facultat d'anul·lar els punts acumulats d'anteriors edicions del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” per familiars de primer grau per consanguinitat o afinitat si observa conductes anòmales, pràctiques enganyoses i irregulars a l'hora d'obtenir els punts.

Així mateix, BANCO MEDIOLANUM es reserva la facultat d'anul·lar els punts obtinguts per familiars i altres persones vinculades als col·laboradors i a la xarxa comercial del Grup Banco Mediolanum si observa conductes anòmales, pràctiques enganyoses i irregulars a l'hora d'obtenir els punts.



PUBLICITAT: A través de les Oficines, Centres d'Agents-Representants i la pàgina web.

Les presents bases apareixeran recollides i disponibles al públic en la web www.bancomediolanum.es.

BANCO MEDIOLANUM podrà suspendre el Programa de Punts “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” i/o modificar les seves normes i condicions. Els canvis es comunicaran a través del web de BANCO MEDIOLANUM.



9 de setembre de 2020