BASES PROGRAMA FIDELITZACIÓ “Suma Punts amb el teu Banc”

Les presents bases substitueixen qualsevol bases anteriors que poguessin existir del programa de fidelització “Suma Punts amb el teu Banc”.

EMPRESA ORGANITZADORA: BANCO MEDIOLANUM, S.A., amb domicili a Barcelona, Avgda. Diagonal, 668-670, Barcelona (08034), amb CIF A/58640582, i inscrita en el Registre Mercantil de Barcelona, al Tom 10.227, Foli 38, Full B-73301, Inscripció 50a.

PERÍODE D’ACUMULACIÓ DE PUNTS: Des de l'1 d’agost de 2016 i amb caràcter indefinit, sense data de finalització, llevat que BANCO MEDIOLANUM suspengui el programa i/o quan la modificació de les normes i condicions del programa així ho exigeixin.

ÀREA: Territori nacional espanyol.

DESTINATARIS: Persones físiques, majors d’edat, titulars de contractes de comptes corrents a BANCO MEDIOLANUM.


GENERACIÓ DE PUNTS:

1 - Presentació de nous clients: BANCO MEDIOLANUM convidarà els seus clients (d’ara en endavant, el client-presentador) a presentar els seus amics/familiars a BANCO MEDIOLANUM amb la finalitat d’informar-los dels avantatges que té ser client de BANCO MEDIOLANUM.

Amb aquesta finalitat, el client-presentador indicarà a BANCO MEDIOLANUM la referència de client potencial que aquest lliurarà al Family Banker de BANCO MEDIOLANUM.

El client-presentador obtindrà 100 Punts del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” per cada client potencial presentat en el moment en què aquest tingui un patrimoni mínim de 150 euros en productes comercialitzats per BANCO MEDIOLANUM.

2 - Captació de Family Banker: Amb la finalitat de promoure la captació de Family Banker entre els potencials clients, el client de BANCO MEDIOLANUM obtindrà 1.000 Punts del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” per cada candidat a Family Banker que presenti a BANCO MEDIOLANUM, sempre que el candidat formalitzi amb BANCO MEDIOLANUM un contracte de Family Banker, i si transcorreguts dos mesos des de la formalització de l'esmentat contracte el Family Banker ha captat cinc nous clients que tinguin cadascun d’ells un patrimoni mínim de 150 euros en productes comercialitzats per BANCO MEDIOLANUM. Queda expressament exclosa l’obtenció de Punts quan el mateix client opti a la candidatura de Family Banker de BANCO MEDIOLANUM.

3 - Domiciliació de rebuts: 100 punts del Programa "SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC" per la domiciliació a BANCO MEDIOLANUM de dos nous rebuts principals (aigua, llum, gas, telèfon, Internet i pagament de la quota d’autònoms de la Seguretat Social), una vegada gestionat el pagament per BANCO MEDIOLANUM com a mínim dues vegades consecutives.

4 - Domiciliació de la nòmina o la pensió: 100 punts del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC" per la domiciliació de la nòmina o pensió (per un mínim de 600 euros per nòmina/pensió) de qualsevol dels titulars del compte, una vegada abonada la nòmina/pensió com a mínim una vegada en el compte del client a BANCO MEDIOLANUM.

5 - Compres amb la targeta de crèdit VISA: 1 punt del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” per cada 150 euros en compres amb la targeta de crèdit VISA de BANCO MEDIOLANUM. Els Punts “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” obtinguts per domiciliació de rebuts, i per domiciliació de la nòmina o pensió, tenen la consideració de retribució en espècie i estan subjectes a ingrés a compte segons la normativa fiscal vigent.


VENCIMENT DE PUNTS:

Els punts caducaran cada 2 anys a comptar des de la data de generació del punt. No obstant això, BANCO MEDIOLANUM es reserva la facultat de fixar un termini diferent de caducitat dels punts en cas de suspensió del programa, o quan la modificació de les normes i condicions del programa així ho exigeixin, previ avís en la pàgina web de BANCO MEDIOLANUM.

Els punts obtinguts abans del 31/12/2012, inclòs, que no es bescanviïn abans del 24/10/2016 caducaran automàticament.

BANCO MEDIOLANUM es reserva el dret a fixar una data de caducitat dels punts acumulats amb anterioritat a la publicació de les presents bases previ avís en la pàgina web de BANCO MEDIOLANUM.

En cas de cancel·lació del compte corrent a Banco Mediolanum, els punts que s’haguessin acumulat caducaran automàticament.


CATÀLEG I GESTIÓ D’OBSEQUIS

El Catàleg d’obsequis en vigor es podrà consultar a través de la pàgina web de BANCOMEDIOLANUM www.bancomediolanum.es. Així mateix, podran consultar els seus Punts a través de contactar amb el Servei de Banca Telefònica de BANCO MEDIOLANUM al número de telèfon 900 800 108 o amb el seu Family Banker.

Per bescanviar punts per obsequis en el moment de fer la seva comanda, haurà de disposar de com a mínim els Punts que seguin necessaris per tenir dret a que li sigui enviat el producte seleccionat. No es podran acceptar els Punts com a una reserva per a l’obtenció d’un determinat obsequi. Serà requisit imprescindible per al bescanvi dels punts, que el client no es trobi implicat en cap causa o situació d'incompliment davant de BANCO MEDIOLANUM. Es mantindrà informats als clients de qualsevol canvi en el Programa de Punts “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” i/o en el Catàleg d’obsequis. La publicació a la pàgina web d’un nou Catàleg deixarà sense validesa l'anterior.

BANCO MEDIOLANUM no es fa responsable de possibles errors o omissions en la descripció i característiques dels productes que figurin en el Catàleg. En cas que aquest estigui esgotat, l’obsequi sol·licitat pel client sense que en sigui possible el lliurament, se substituirà per un altre de característiques i preu semblants o bé es podrà eliminar. Per bescanviar Punts per obsequis s’haurà d’adreçar a BANCO MEDIOLANUM, bé a través de trucar al Servei de Banca Telefònica de la companyia al telèfon 900 800 108, bé a través de la pàgina web de BANCO MEDIOLANUM www.bancomediolanum.es

BANCO MEDIOLANUM coordinarà i gestionarà el lliurament dels obsequis amb la companyia PROMARSA MARKETING & ASOCIADOS, S.L., empresa dedicada a la prestació de promocions de màrqueting.

Els obsequis s’enviaran al domicili del client en un termini de 15 dies des de la data de sol·licitud. No es faran enviaments d’obsequis a l’estranger ni a apartats de correus. Tots els premi sol·licitats es tractaran com a comanda individual, el que vol dir que en cas d’una sol·licitud múltiple els podrà rebre de manera separada. Tret que es disposi el contrari, el valor dels obsequis inclou l’IVA i les despeses de manipulació i enviament.

En cas de productes defectuosos, deteriorats pel transport, incomplets, o quan allò sol·licitat no es corresponguin amb allò rebut, el client disposarà de fins a 7 dies després del seu lliurament per a la seva devolució, per a la qual primer s’haurà d’adreçar al número de telèfon 902 44 22 00 de PROMARSA MARKETING & ASOCIADOS, S.L. dins del seu horari d’atenció al client perquè ho retiri del domicili que li sigui indicat i ho substitueixi el més aviat possible. El producte retornat haurà d’estar complet, amb tots els accessoris i amb els embalatges originals. Passats els 7 dies per a reclamacions en cas de productes defectuosos, s’haurà d’adreçar al fabricant, concessionari oficial o servei tècnic del mateix.

EXCLUSIÓ: No podran participar en el Programa de Punts “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” els col·laboradors ni la xarxa comercial del GRUPO BANCO MEDIOLANUM ni els seus familiars de primer grau per consanguinitat o afinitat.

En qualsevol cas, BANCO MEDIOLANUM es reserva la facultat d’anul·lar els punts acumulats d’anteriors edicions del Programa “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” per familiars de primer grau per consanguinitat o afinitat si observa conductes anòmales, pràctiques enganyoses i irregulars a l’hora d’obtenir els punts.

Així mateix, BANCO MEDIOLANUM es reserva la facultat d’anul·lar els punts obtinguts per familiars i altres persones vinculades als col·laboradors i a la xarxa comercial del Grup Banco Mediolanum si observa conductes anòmales, pràctiques enganyoses i irregulars a l’hora d’obtenir els punts.





PUBLICITAT: A través de les Oficines, Centres d'Agents-Representants i la pàgina web.

Les presents bases apareixeran recollides i disponibles al públic en la web www.bancomediolanum.es.

BANCO MEDIOLANUM podrà suspendre el Programa de Punts “SUMA PUNTS AMB EL TEU BANC” i/o modificar les seves normes i condicions. Els canvis es comunicaran a través del web de BANCO MEDIOLANUM.